დღე მე-3:
გავაგრძელეთ ბროშურაზე მუშაობა და დავასრულეთ.
შემდეგ განვილიხილეთ მნიშვნელოვანი შინაარსის მქონე დოკუმენტები, როგორიცაა, ეროვნული სასწავლო გეგმა, გამოვყავით ჩვენი სამომავლო პროექტისთვის შესაბამისი სტანდარტი და შევადარეთ 21-ე საუკუნის უნარებს, რამდენად შეესაბამებოდა ჩვენი მონიშნული ასპექტები ერთმანეთს.
ასევე საკითხი შეეხო ბლუმის განახლებული ტაქსონომიის სქემას, ვისაუბრეთ კითხვის შერჩევისა და დასმის სტრატეგიას, თუ რას გულისხმობს, ზოგადი, თემატური თუ კონკრეტული შეკითხვები, რომლითაც , ფაქტობრივად, ხდება გამოწვევა, საკითხისადმი ინტერსის გაღვივება. ასევე მივიღეთ რეკომენდაცია, თუ რა საკითხები უნდა წავიკითხოთ და გავამახვილოთ ყურადღება,(ერთგვარი, საშინაო დავალება.)
გმადლობთ.
No comments:
Post a Comment